Home » Guerrillamarketing » Guerrilla marketing coach: een Gorilla-wát?
GORILLA

Ik heb het via Sociale Media inmiddels al van alle daken geschreeuwd: ik ben sinds 2013 een Certified Guerrilla Marketing Coach. “Een Gorilla-Wát?”

Het begrip guerrilla marketing is vandaag de dag erg populair terwijl het eigenlijk al sinds de jaren tachtig bestaat dankzij bedenker Jay Conrad Levinson. Tegenwoordig zien bedrijven in dat het niet alleen om marketingbudget draait maar dat ook met een klein budget de doelstellingen bereikt kunnen worden. Guerrilla marketing kun je namelijk samenvatten als opvallende marketingacties tegen lage kosten. Soms moet je als bedrijf op zoek gaan naar niet-alledaagse concepten en middelen om tussen het enorme media-aanbod de gewenste aandacht te krijgen. En guerrilla marketing kan hiervoor een goede strategie zijn.

Als een gecertificeerd Guerrilla Marketing Coach kan ik je leren hoe je op creatieve, ongebruikelijke manier en tegen lage kosten meer uit je bedrijf kan halen. Weet je niet of dit bij jou en je bedrijf past? Je kunt altijd een gratis 30 minuten oriëntatiegesprek met mij hebben, daarna zien we wel verder.

En …… weet jij nog leuke voorbeelden van Guerrilla marketing? 

 

december, 2021

Download nu 35 snelle verbetertips voor je site....

Snel toe te passen tips om je site snel in de actiestand te krijgen. Daarnaast krijg je als bonus de Weblish e-zine met mijn favoriete WordPress en online marketing tips! Je ontvangt een e-mail om je aanmelding voor de e-zine te bevestigen.







Verpleegster apparaat website

2 reacties

  1. Jan op 10 september 2013 om 21:32

    Guerrilla marketing werkt goed. Bij mijn vorige bedrijf “Drie Knikkers” hebben we 1500 zakjes gemaakt met drie knikkers erin en een QRCode. Deze uitgedeeld aan de plaatselijke ondernemers. Binnen een week werd de QRCode 900x gescand waardoor ze op onze site terecht kwamen. Dit leverde 70+ klanten op binnen een week. Weinig kosten, hoge conversie. Ik raad het iedereen aan.

    ps. Mooie site heb je Manuela, en leuke diensten biedt aan. Mijn complimenten

  2. Manuela op 11 september 2013 om 09:22

    Ha die Jan

    Wat een geweldig voorbeeld noem je hier: creatief (niemand heeft dit bedacht met een simpel zakje knikkers), lowbudget (kost je waarschijnlijk nog geen twintig euro) en zeer effectief (70+ nieuwe klanten is geweldig!)… Een top guerrillamarketing actie. Ik ben voor mijn website op zoek naar voorbeelden van kleine zelfstandigen die guerrillamarketingacties hebben gebruikt om hun business te promoten. Heb jij een foto van jouw actie die ik zou mogen ‘sharen’ ? Met bronvermelding uiteraard.

    Groet,
    Manuela

    PS: Enne bedankt voor je opmerking over de website 🙂

Laat een reactie achter